Tedb Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Hittade en som har lite problem med stjärnpolyper. Jag trodde jag hade problem i mitt förra kar men detta e ju löjligt. Citera
atropos Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 shit !! de ser ju trevligt ut "men ändå inte" har du inga bilder på hur det såg ut i ditt kar ?? Citera
MichaelE Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 han svär nog en hel del över att han köpte såna Citera
GustavF Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Det lär väl knappast kunna bli sådär utan att man önskar det. Även om koraller kan växa fort, så står de sig ju oftast slätt mot alger och det där händer ju inte över en natt direkt.Ser nästan ut som självlysande trådalger Citera
Addonic Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Jag var och tittade på ett kar i påarp, och han hade en del på botten ca 30*30 cm med den typen av sjärnpolyper, och det såg riktigt nice ut... såg ut som en "ö" mitt i korallgruser.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.