Sador20 Postat 25 augusti 2021 Postat 25 augusti 2021 Tänkte prova om de finns något intresse att följa med när jag provar fauna marins rebiotic. Provar produkten på mitt reefer 350, första dosen idag blev väldigt grumligt. Står att man ska blanda en tesked på 400 liter två ggr första 4 till 6 veckorna där efter en gång i månaden. Har stängt av skummare och uv. uppfattar produkten som fet och svår löst, hoppas man inte gjort bort sig nu Citera
Sador20 Postat 25 augusti 2021 Författare Postat 25 augusti 2021 Klarnade upp på två timmar, får se om ful algerna försvinner som dom säger Citera
Sador20 Postat 8 september 2021 Författare Postat 8 september 2021 Mycket jobb för lite bra. Kommer inte köpa på fyllning. Uppfattar som de blir lite bättre vattenkvalitet. Citera
nike83 Postat 16 december 2021 Postat 16 december 2021 produkten är väldigt svårlöst och det blir många partiklar kvar när jag försöker lösa upp det (minst en timma enligt instruktionen). jag häller det som inte löst sig i sumpen, så får det lösa upp sig där. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.