Gå till innehåll

Hjälp (kan en anemon bränna sps)


watter

Rekommenderade inlägg

Jag har en likadan sj och den bränner allt den kommer ivägen för !!

jag har placerat min låååååång ifrån allt annat i min burk !

som det står längre upp i länken så läs på innan du skaffar anemoner som kan skapa ett helvete för dig !

särskilt om dom dör ! / micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en likadan sj och den bränner allt den kommer ivägen för !!

jag har placerat min låååååång ifrån allt annat i min burk !

som det står längre upp i länken så läs på innan du skaffar anemoner som kan skapa ett helvete för dig !

särskilt om dom dör ! / micke

Kan bara hålla med.. mitt förra korallrevsakvarium, så hade jag en magnefica anemon, som dog.. ALLT levande i mitt kar strök med.. grejejr för runt 10.000 spänn :S

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nää nu är ni lite negativa grabbar, igår kröp min nyinskaffade bubbelanemon över en Galaxea fascicularis fragg som jag fått av Stig i Gemla. Galaxean bränner ju lite själv om jag inte misstar mig och jag var skeptiskt hur det hela skulle sluta. Hör och häpna så vandrade bubbelanemonen vidare och båda djuren överlevde utan några synbara skavanker. Bubbelanemonen vandrar omkring i karet och kom fram till min stora H. Magnifica, dom hade "kontakt" i ca 1 timme med "tentaklerna" innan bubbelanemonen drog sig undan något så att det numera är ca 5 cm mellan dom, clownerna är nöjda och hoppar mellan de båda hälsar Martin

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...