Henrik.Å Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 köpte denna på clovnfisken, tänkte ta med denna till fraggträffen, skulle kännas bra om jag kunde säga vad den heter, någon som vet? Citera
Tedb Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 HMMM svårt å se på bilden ta med den så ska vi nog reda ut det ihop. Citera
Henrik.Å Postat 18 april 2006 Författare Postat 18 april 2006 ja bilden är inte den bästa.tar med den en gång till då ...... var där idag, hade tagit helt fel på datumet.kan säga att jag blev lite fundersam..... det var lite väl stängt för min smak.. ha ha så kan det gå.Starkt av dig att dra igång detta.... Hatten av.Mvh Henrik Citera
Norberg Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Det är ganska säkert en Montiopora av någon art.Det finns flera med den där strukturen, men det är svårt att se vad det är för nått mer exakt. Citera
Tedb Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Hehe du skulle knackat hårt jag var där inne å kånka vatten. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.