hippo Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 jag har fastnat för denna skummare och kommer förmodligen att köpa en .någon som har erfarenhet av den här skummaren?klarar den ett normalbelastat 672L kar eller måste jag upp påHEA 200 då? Citera
jens karlskrona Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Borde klara ditt kar!!Upp till 1000 liter normalbelastning enligt Grotech sen lite minus det..Sägs vara en bra skummare, har beställt Grotech själv... Citera
Dykaren Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Den klarar utan problem ett normalt belastat 672 liters kar. En utmärkt skummare.Ska du ha rovfiskar eller extremt mycket fisk så ska du kanske fundera på storleken större, men annars räcker HEA 150 bra. Citera
hippo Postat 20 april 2006 Författare Postat 20 april 2006 ok då slår jag nog till och köper en! jag tyckte det var rätt pris på den(runt 350 euro) .det springer juh iväg lite om man vi ha 200 an.någon som kan tipsa om någon bra sida med hyfsat bra pris på den? Citera
BroderIsak Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Drakfisken säljer grotech ,och e bra att ha göra med också!! Om du får plats så skulle jag slå ett slag för ATI skummaren som e grym för dom pengarna som den kostar och att den klarar din burk "LÄTT". E så nöjd med min skummare. Jag var inne på samma skummare själv innan jag hittade ATI och hade sett en Bubbel King Live... (Som ser nästa likadana ut.) Kolla på den för det e mycket skummare för pengarna plus att den e helt tyst.....-S- Citera
hippo Postat 23 april 2006 Författare Postat 23 april 2006 var säljs dom?och vad kostar dom då? Citera
BroderIsak Postat 23 april 2006 Postat 23 april 2006 var säljs dom?och vad kostar dom då?Kolla in på aquapro 2000.de eller ATI hemsida som vi länkar ifrån forumet här. Du kan kolla på min tråd SPS koraller (bilder era akvarium)så ser du massa bilder på min skummare. Har du frågor får du gärna höra av dig.Tror den kostar 4500kr inkl frakt i från tyskland. Citera
JMAONE Postat 23 april 2006 Postat 23 april 2006 Bubble Mastern finns inte som extern skummare ännu, eller? Någon som hört om de tänkt släppa en sån modell? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.