Draedon Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Bangai kardinalgrattis, du har vunnit en näve xenia vid nästa besök i leksand var kanske lite väl lätt... det är firren i min avatar på bilden. Citera
jens karlskrona Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Jag, besitter tyvärr inte en det fotografiska skickligheten som många andra här på forumet. Men här kommer en gåta tillVad föreställer bilden?Gälfenan på en Acanthurus sohal.. Citera
Jaken Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Gälfenan på en Acanthurus sohal..Japp helt rätt.Salars imponerande Sohal Citera
jens karlskrona Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Vinner jag Salars Sohal då eller??? Citera
cougar Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 ja!!!!Det är sjöharen Harry som jag lånat från Adddo ett tag. Den har nu rensat karet och ska på lördag flytta hem igen.haha! Rooooligt djur Citera
Hultis Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Discus hehe, nja inte direkt fortsätt gissa.... Citera
Hultis Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 En Pseudobalistes fuscusnej tyvärr.. men ni båda har en liten poäng i era gissningar Citera
Hultis Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 A Lineatus ????stämmer ypperligt! du var på hugget idag du när det gäller firrar ! då behöver jag väl inte ens fråga viken kroppsdel det är?? Citera
jens karlskrona Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Om bilden är åt "rätt" håll, alltså fisken i vågrätt position så lär det vara mellan gälarna och munnen där linjerna bryts och går lodrätt va??? Annars går ju linjerna vågrätt längs med kroppen......Gillar Acanthurus he he......... Citera
Hultis Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Om bilden är åt "rätt" håll, alltså fisken i vågrätt position så lär det vara mellan gälarna och munnen där linjerna bryts och går lodrätt va??? Annars går ju linjerna vågrätt längs med kroppen......Gillar Acanthurus he he.........bip bop bop bop.. inte lingo denna gången! fisken är i våg, men inte riktigt rätt placering.. samma här, Acanthurus släktet är underbart! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.