Norberg Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Skaffa Tropic Marine Pro Coral Cure och doppa korallerna efter deras anvisningar. Gör det minst 3 gånger med ca 6-8 dagars mellanrum så att du får död på alla nykläckta larver.Hittar du ingen förpackning någonstans så hör av dig jag har en ny oöppnad liggande!Du kan ta ur korallen och ruska av den i en hink med akvarievatten och sen sätta tillbaka korallen. Väntar du med behandlingen kommer de bara att sprida sig till alla montioporer och ingen av dessa kommer att klara sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stefan molin Postat 30 augusti 2006 Författare Dela Postat 30 augusti 2006 Hej,jag skickar ett pm,Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Tråkigt jag har en flaska stående här hemma utav samma medel som tommy skrevTar du vägen förbi så kan du ha samma medel från mig bara 1timme bort eller så lägger jag det på posten jag med.Its your callHur mår korallerna du fick utav mig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stefan molin Postat 30 augusti 2006 Författare Dela Postat 30 augusti 2006 Hej,den ena har börjat slå ut lite,Tommy skickar en flaska men tack ändå.Mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.