wrang Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Undrar lite om denna armatur och någon som har en och kan hjälpa mig lite på travenAquaMedic NG 2x150watt + 2x54 T5 Citera
Henrik.Å Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 jepp, vad är det du undrar? kan nämna att jag är väldigt nöjd... haft den ca 9mån har månljus och elektroniska drosslar i den.hänger i vajer, lätt att ta isär och felsöka om något händer, min hörs ingenting... inget surrande eller nåt. Citera
Henrik.Å Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 när jag tände upp den första gången märkte jag att ena MH:n inte tändes, öppnade den, mätte om jag hade spänning ut från drosseln, det hade jag inte, det var kräm fram men ingen ut.lossade drosseln gick med den till affären, fick en ny efter en vecka, allt gått bra sen dess.ska förövrigt sälja den någon gång vid september/november, ett större kar på gång men måste hitta en större lägenhet först därför vet jag inte exakt när jag kränger den. Citera
Draedon Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 jeso.. påminn mig i september/november om jag inte redan skaffat bättre belysning Citera
Henrik.Å Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 ha ha påminna dig till hösten... okej jag ska försöka, mitt minne e bra men kort:ler: Citera
wrang Postat 3 maj 2006 Författare Postat 3 maj 2006 Tack Henrik för bilderna. Får forsätta att fundera lite:smiley20: Citera
Dez3d Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 har en också och är helnöjd. Varning bara för vikten då den väger 21kg.M.v.hPeter Citera
wrang Postat 3 maj 2006 Författare Postat 3 maj 2006 Hur blir det med värmen. Är den varm ovan påHittade en annan variant men ej mer om den undra om det är 2st 39watts på längden eller om man har sån tur att den bara är ca 90cm lång armaturenAqua Medic Aquasunlight NG 2x150 w + 4x39 w. Citera
Henrik.Å Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 japp varm är den men inte så att jag kan steka på den, jag kan ha mina händer på ovansidan mot godset men det är på gränsen... skulle gissa på 70 grader.än så länge klarar jag mig utan kylare till karet, ligger på ca27 grader och då har jag 70w tillsammans på pumparna, hade jag haft 250wattare tror jag att jag hade behövt kylare till karet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.