Gå till innehåll

Någon som har en AquaMedic NG 2x150watt


wrang

Rekommenderade inlägg

jepp, vad är det du undrar?

kan nämna att jag är väldigt nöjd... haft den ca 9mån har månljus och elektroniska drosslar i den.

hänger i vajer, lätt att ta isär och felsöka om något händer, min hörs ingenting... inget surrande eller nåt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

när jag tände upp den första gången märkte jag att ena MH:n inte tändes, öppnade den, mätte om jag hade spänning ut från drosseln, det hade jag inte, det var kräm fram men ingen ut.

lossade drosseln gick med den till affären, fick en ny efter en vecka, allt gått bra sen dess.

ska förövrigt sälja den någon gång vid september/november, ett större kar på gång men måste hitta en större lägenhet först därför vet jag inte exakt när jag kränger den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur blir det med värmen. Är den varm ovan på

Hittade en annan variant men ej mer om den undra om det är 2st 39watts på längden eller om man har sån tur att den bara är ca 90cm lång armaturen

Aqua Medic Aquasunlight NG 2x150 w + 4x39 w.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

japp varm är den men inte så att jag kan steka på den, jag kan ha mina händer på ovansidan mot godset men det är på gränsen... skulle gissa på 70 grader.

än så länge klarar jag mig utan kylare till karet, ligger på ca27 grader och då har jag 70w tillsammans på pumparna, hade jag haft 250wattare tror jag att jag hade behövt kylare till karet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...