Tarven Postat 24 april 2022 Dela Postat 24 april 2022 Tänkte göra en "box" till att skapa ett refugium i en del av sumpen, köpt 4 st raster som jag tänkte sätta ihop med buntband. Raster hittade jag på Cyberzoo men är det någon som vet om buntband (svarta eller vita?) är ok att köra i karet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jois Postat 24 april 2022 Dela Postat 24 april 2022 Ja, buntband har jag använt vid ett flertal tillfällen - har aldrig upplevt något problem alls. ... Men du.. Du har ju ett fack för refugium i sumpen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PerS Postat 24 april 2022 Dela Postat 24 april 2022 Det är inga problem att använda buntband i karet. Vita brukar dock inte vara UV-beständiga, så använd svarta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tarven Postat 24 april 2022 Författare Dela Postat 24 april 2022 13 minuter sedan, Jois skrev: Ja, buntband har jag använt vid ett flertal tillfällen - har aldrig upplevt något problem alls. ... Men du.. Du har ju ett fack för refugium i sumpen. Ok! Haha jo jag vet, men vill dela av och bara använda en del av det till refugium Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tarven Postat 24 april 2022 Författare Dela Postat 24 april 2022 13 minuter sedan, PerS skrev: Det är inga problem att använda buntband i karet. Vita brukar dock inte vara UV-beständiga, så använd svarta. Ok då blir det svarta, tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.