Postat 24 april 20223 år Tänkte göra en "box" till att skapa ett refugium i en del av sumpen, köpt 4 st raster som jag tänkte sätta ihop med buntband. Raster hittade jag på Cyberzoo men är det någon som vet om buntband (svarta eller vita?) är ok att köra i karet?
Postat 24 april 20223 år Ja, buntband har jag använt vid ett flertal tillfällen - har aldrig upplevt något problem alls. ... Men du.. Du har ju ett fack för refugium i sumpen.
Postat 24 april 20223 år Det är inga problem att använda buntband i karet. Vita brukar dock inte vara UV-beständiga, så använd svarta.
Postat 24 april 20223 år Författare 13 minuter sedan, Jois skrev: Ja, buntband har jag använt vid ett flertal tillfällen - har aldrig upplevt något problem alls. ... Men du.. Du har ju ett fack för refugium i sumpen. Ok! Haha jo jag vet, men vill dela av och bara använda en del av det till refugium😀
Postat 24 april 20223 år Författare 13 minuter sedan, PerS skrev: Det är inga problem att använda buntband i karet. Vita brukar dock inte vara UV-beständiga, så använd svarta. Ok då blir det svarta, tack!😀
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.