Conan Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 Hej finns det någon saltvattensbutik nära västerås och Örebro? Citera
Krezz Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 Talade i helgen med killen på ZooHoo i Västerås som skulle "ta tag i" sitt saltvattensutbud framöver men just nu var det tomt i karen men det fanns lite på hyllorna för användning i saltkar. Citera
AndersTo Postat 18 september 2023 Postat 18 september 2023 Jag lyfter ämnet igen. Sedan Akvariekällaren i Örebronx la ner så undrar jag om det finns någons bra saltvattensbutik inom en timmes bilfärd från Örebro? Västerås? Karlstad? Eskilstuna? Etc Citera
hansson_1985 Postat 18 september 2023 Postat 18 september 2023 Du har Coraroc i Eskilstuna om du är ute efter koraller. Väldigt fina koraller till väldigt bra priser. Brukar finnas enstaka fiskar inne också till salu. Citera
AndersTo Postat 18 september 2023 Postat 18 september 2023 Just now, hansson_1985 skrev: Du har Coraroc i Eskilstuna om du är ute efter koraller. Väldigt fina koraller till väldigt bra priser. Brukar finnas enstaka fiskar inne också till salu. Jaså! Lysande. Tack för tipset! Citera
Thomas Salt Postat 19 september 2023 Postat 19 september 2023 Coraroc jobbar ihop med Aquariatech, så gissar at Coraroc kan ta hjem fisk også. Citera
AndersTo Postat 19 september 2023 Postat 19 september 2023 Finns inte så mycket info om deras butik på hemsidan. Vad har de för öppettider? Har de LPS och mjukkoraller eller är det enbart SPS? Citera
kaptenen Postat 20 september 2023 Postat 20 september 2023 Coraroc har ingen butik med öppettider. Man kan höra av sig till dem och kolla ifall de kan ta emot besök. Sist jag var där var det mestadels SPS då Mattias har nischat sig på det. Citera
Jungman Postat 9 oktober Postat 9 oktober Upptäckte igår att den här existerade. Har inte besökt men verkar lovande att det finns någonting här i trakterna: https://pacific-ab.se/ https://www.sydnarkenytt.se/lekeberg/artikel/koraller-i-skaermartorp 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.