Posted August 18, 20223 yr Hej hej kjære naboer! Jeg ønsker dere velkomne til Reefmeet i Drøbak, Norge (ca 90 kilometer / 70 minutter med bil fra Svinesund) All informasjon vil bli postet i denne tråden fremover og jeg håper dere vil komme på besøk! Happy Reefing! Vennlig hilsen Tomas Kaumer Arrangør av Reefmeet Eier av Millepora Corals
August 24, 20223 yr @Tomas K Låter spännande tycker jag! Det är dock en liten resa för oss på Sveriges baksida. Jag förstår att ni kanske inte är klara med alla föredragshållare m.m. men det kanske skulle gå att skriva något om vilka som var föredragare och utställare på de tidigare alt. lägga ut några bilder så att man kan få ett hum om vad det rör sig om/storleken på evenemanget.
August 24, 20223 yr Author Hei, Takk for tilbakemeldingen. Sjekk ut en promo som ble laget i 2018: HER Her er årets foredragsholdere! Håper vi sees!! Sponsor og stands: Coral lab, Tropestua, Krizoo og Millepora Corals Sponsor: Akvarieboden, Zoohjørnet, Korallboden, Reef Factory
August 25, 20223 yr Hoppas att några av er kan närvara så att jag inte är helt själv med alla norrmän!
September 9, 20223 yr Author Her er hele programmet. Velkommen!!! Happy reefing! Hilsen Tomas Millepora.no
September 21, 20223 yr Author Håper å kunne treffe dere på Reefmeet i helgen! Ta kontakt om dere lurer på noe mvh Tomas, +47 46949798
October 13, 20223 yr Author He igjen dere. Her er Reefbuilders sin video fra mitt anlegg som ble filmet i forbindelse med deres besøk til Reefmeet i Norge. På lørdag kommer videoen fra selve Reefmeet showet også. Millepora.corals på Instagram www.Millepora.no