Tomas K Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 Hej hej kjære naboer! Jeg ønsker dere velkomne til Reefmeet i Drøbak, Norge (ca 90 kilometer / 70 minutter med bil fra Svinesund) All informasjon vil bli postet i denne tråden fremover og jeg håper dere vil komme på besøk! Happy Reefing! Vennlig hilsen Tomas Kaumer Arrangør av Reefmeet Eier av Millepora Corals 4 Citera
OR20 Postat 24 augusti 2022 Postat 24 augusti 2022 @Tomas K Låter spännande tycker jag! Det är dock en liten resa för oss på Sveriges baksida. Jag förstår att ni kanske inte är klara med alla föredragshållare m.m. men det kanske skulle gå att skriva något om vilka som var föredragare och utställare på de tidigare alt. lägga ut några bilder så att man kan få ett hum om vad det rör sig om/storleken på evenemanget. Citera
Tomas K Postat 24 augusti 2022 Författare Postat 24 augusti 2022 Hei, Takk for tilbakemeldingen. Sjekk ut en promo som ble laget i 2018: HER Her er årets foredragsholdere! Håper vi sees!! Sponsor og stands: Coral lab, Tropestua, Krizoo og Millepora Corals Sponsor: Akvarieboden, Zoohjørnet, Korallboden, Reef Factory 4 Citera
OR20 Postat 25 augusti 2022 Postat 25 augusti 2022 Tack, jag tycker att det ser ut att vara en väldigt intressant tillställning. Citera
MichaelE Postat 25 augusti 2022 Postat 25 augusti 2022 Hoppas att några av er kan närvara så att jag inte är helt själv med alla norrmän! 1 Citera
Tomas K Postat 9 september 2022 Författare Postat 9 september 2022 Her er hele programmet. Velkommen!!! Happy reefing! Hilsen Tomas Millepora.no 1 Citera
Tomas K Postat 21 september 2022 Författare Postat 21 september 2022 Håper å kunne treffe dere på Reefmeet i helgen! Ta kontakt om dere lurer på noe mvh Tomas, +47 46949798 Citera
Tomas K Postat 13 oktober 2022 Författare Postat 13 oktober 2022 He igjen dere. Her er Reefbuilders sin video fra mitt anlegg som ble filmet i forbindelse med deres besøk til Reefmeet i Norge. På lørdag kommer videoen fra selve Reefmeet showet også. Millepora.corals på Instagram www.Millepora.no 1 Citera
MichaelE Postat 16 oktober 2022 Postat 16 oktober 2022 Tack för att jag fick komma och snacka lite. Var en väldigt trevlig helg 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.