Gå till innehåll

Fluval Flex 123,5 (komplett) med möbel Borlänge


Blgebo

Rekommenderade inlägg

Ett komplett Fluval Flex på 123,5l med dubbla original ljusramper i locket. Den extra ljusrampen kostade nästan lika mycket som akvariet så det är sannolikt rätt så ovanligt med dubbla ramper... 

 

Med dubbla ramper ska LPS inte vara något problem. 

 

En Sicce Nano wawemaker och en Fluval. 

 

Pump utbytt till Eheim för tystare drift. Fluval doppvärmare. 

 

Förstärkt IKEA-Möbel. 

 

Allt ingår:

Akvarium

Möbel 

Fluval skimmer 

Doppvärmare+två extra som är i princip oanvända

Original pump

Salt

Aktivt kol

Filtermaterial

Refraktometer 

Fryst foder

Pellets

Flingfoder

Div tester

Fiskar: firefish, Midas Blenny, clownpar, Bangai cardinals, Diamond Goby

Städpatrull: turbosar, blåbenta eremiter och boxarräka

Koraller/anemoner: 2st BTA, GSP, euphyllia, candy cane, clavularia, discosoma m. m. 

 

Allt är köpt nytt av mig. Sedan uppstarten för 18 månader sedan och rullar på utan problem med veckovisa vattenbyten. 

 

Jag matar mestadels med fryst men kompletterar med flingor och pellets. 

 

Karet är av all in one typ och således ej utrustat med sump. 

 

Säljes pga tidsbrist, för mycket hobbys, träning, husrenovering, resor och kids gör att akvariehobbyn får stå tillbaka. 

 

Bra nybörjarkar eller kanske något för rutinerad akvarist på jakt efter karantänbalja av deluxmodell? 😁

 

Säljes helst i klump för runt 5000:-. Detta motsvarar nog inte ens en fjärdedel av inköpspris men kan vid svalt intresse diskuteras. Skickas ej. Enbart upphämtning. Fyra dunkar a' 20l för tpt av akvarievatten ingår om så önskas. 

 

Mvh

 

Jonas Fridell, 070-6026163 

IMG_20230111_173338.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

3000:- denna helg. Sedan börjar jag sälja iväg grejerna i delar. Slå till nu och gör ett kap! Nyss gjort rent filtren och ordnat veckans vattenbyte. All is well and beautyful! 

Mängder med prylar ingår. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

×
×
  • Skapa Ny...