Gå till innehåll

Taskig Clown


Xenia83

Rekommenderade inlägg

Jag köppte mig en Clown idag, då ja har gannska lite levande sten la jag ned ett frostat glasrör till den cirka 12 cm i diameter. kollade till den nu och den korkade fisken har bosatt sig ovanpå ett av innerfilterna "otacksammt eller?".

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köppte mig en Clown idag, då ja har gannska lite levande sten la jag ned ett frostat glasrör till den cirka 12 cm i diameter. kollade till den nu och den korkade fisken har bosatt sig ovanpå ett av innerfilterna "otacksammt eller?".

Jag konstaterade att de första nätterna flyttade min clowner runt. Först 3 natten sov de tillsammans och då nere i ett hörn trots att jag har andra fiskar och relativt gott om LS. Nu hänger de ihop och bor vet jag inte än!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det tog ca. 3månader innan min clovn hittade en korall som den har okuperad helt. Fasst korallen har varit i karet lika länge som clovnen. Nu attakerar den allt som kommer i närheten av den även mina fingrar jette kul att kolla på den när han styr och steller me korallen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det där känner jag igen... Min kusin har 2 percula, och dom är förj*vliga mot en när man bökar med händerna i burken.. jag gjorde ett vattenbyte åt honom när han var bortrest nyligen.. och clownerna var på mina händer och bet mig konstan när jag hade händerna i burken.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...