wrang Postat 25 april 2023 Postat 25 april 2023 Är det någon som testat Marine Grazer. Köpte idag å blev direkt besviken. Ringen gick av direkt eller så gick den sönder när fiskarna började äta på den. hur är era erfarenheter eller tipps Citera
Thomas Salt Postat 26 april 2023 Postat 26 april 2023 Tycker det er kansche den bäste mat til mina fisker, mycke mat pris/väkt. En mat jag bestämt anbefaler. Jag bryker dele maten i lite mindra biter da "ringen" er veldig dårlig. 1 1 Citera
wrang Postat 26 april 2023 Författare Postat 26 april 2023 Hur utfodrar du sedan så fiskarna hittar det hela Citera
kaptenen Postat 26 april 2023 Postat 26 april 2023 Jag brukar mata med det ibland. Brukar mala ner det och sprida ut i karet eller slänga ner en liten bit bara i sanden. Hela ringar skitar mest ner hos mig. 1 Citera
Thomas Salt Postat 26 april 2023 Postat 26 april 2023 Hur säkra jag at dom hitter alle pellets jag fodra med? Jag vet såklart inte, men liter på mit städpersonal (Naso Unicorn) nok skal hitte den mindste smula, grisen som den er Jag er som sagt et stor fan, fiskene gillar, låg pris per kg. Meennn plubben minner mig om hur Radion designer lampor, tok bra grejer, med en fläkt som er felmonteret til $0,50. Citera
niki68 Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 (ändrat) Jag testade också men inte en enda fisk ville smaka på den ,efter några timmar såg jag ringen var borta säkert någonstans på sanden bakom stenen. Lika bra lämna som det er klistrar på glaset allt hamnar ändå i karet om den bryts. Ändrat 1 juni 2023 av niki68 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.