Bobbafett Postat 23 juni 2023 Postat 23 juni 2023 Är det någon som vet om det finns någon DC pump som man köra i wave mode och då gärna synkat. Citera
PerS Postat 23 juni 2023 Postat 23 juni 2023 Det finns en massa olika, även från billiga tillverkare som Jebao; är det nåt speciellt som du är ute efter? Citera
Bobbafett Postat 24 juni 2023 Författare Postat 24 juni 2023 16 timmar sedan, PerS skrev: Det finns en massa olika, även från billiga tillverkare som Jebao; är det nåt speciellt som du är ute efter? Har en Jebao MDP-8000 som returpump och funktionen finns inte för den vad jag kan se. Citera
PerS Postat 24 juni 2023 Postat 24 juni 2023 3 hours ago, Bobbafett said: Har en Jebao MDP-8000 som returpump och funktionen finns inte för den vad jag kan se. Det är nog inte så vanligt att returpumpar har den funktionen, men många andra DC-pumpar har det. Är det på returpumpen du vill ha funktionen så kolla på Aqualink T1, vet inte om den funkar med just din modell men den ska funka med Jebao DCT/DCS/DCP/Crossflow/QP/OW, dvs även returpumpar. Citera
Thomas Salt Postat 24 juni 2023 Postat 24 juni 2023 Båda Vectra och Core har pulse, men dom slits mycke på pulse mode, då er dett bättra med en stream pump. Dom kan synkas. Citera
Thomas Salt Postat 24 juni 2023 Postat 24 juni 2023 Skal lägge till at det enbart er CORE 2 som kam koplas på APEX. Kom også på at alla pumpar med 1-10V ingång kan synkas och styras. Kollar man på kvalitet då er Vecra och CORE båda riktig dårlige enligt min erfaring. I min store burk har jag haft 3 Vectra L1, 2 stk CORE 2, 4 BLAU och 8 Jebao. Vectra pumparne holler MAX 18 mdr, CORE dog efter 2 år. Sen har jag dödad 1 blau och 2 Jebao som holl i mindst 3 år. Min retur er en 5 år gammal Jebao. 1 Citera
Bobbafett Postat 24 juni 2023 Författare Postat 24 juni 2023 Det är inte returpumpen som jag tänkt mig. Har ett RSM S400 med två cirlulationspumpar dolda i överrinningen som jag funderade på att köra så dom alternerar ala wavepumpar. Har även skrivit ut random flow nozzle så är inga strålar från dom. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.