Micke_Tj Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Är det någon i Göteborg som har tid över på söndag och har lust att hjälpa till och lyfta ett akvarium? Citera
Micke_Tj Postat 26 maj 2006 Författare Postat 26 maj 2006 samma som sist vid elva tolv nån gång Citera
Doris Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Var är de någon stans, Kan hjälpa dig om de inte är så lånt att åka tänkte ja skulle åka till bengan imorgon med Mvh Magnus Citera
wrang Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Tyvärr kan jag ej hjälpa till men kan säga att lokalen där karet står är vid Hornbach på Hisingen. (Brunsbo)Ligger en JET bensinstation och bilbesiktning i samma områdeAröds industriområdeMinelundsvägen - Aröds IndustrivägKarta Citera
Micke_Tj Postat 1 juli 2006 Författare Postat 1 juli 2006 Så ja då var det dags för nästa stora lyft är det någon som känner sig manad?blir om tre veckor och detta kommer att vara ute på Tjörn hemma hos bengt och planerar då att köra upp dit på fredag kvällen och kanske köra hem lördag någon gångSka se om vi kan ordna typ nå grillat eller något behöver ca 3-4 pers Citera
Tedb Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Jag hakar på om jag inte ska ut å segla då. kollar upp de närmare å hör av mej. Citera
wrang Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Skulle kunna men vi tar det närmare då det gäller. Är en bit att åka till Orust. Citera
Micke_Tj Postat 15 juli 2006 Författare Postat 15 juli 2006 Så nu är det snart dags blir ev nästa helg som jag ska hämta det stora karet Bengt fixar Lyft utrystningoch jag kan ordna lite gott käk Citera
Micke_Tj Postat 30 juli 2006 Författare Postat 30 juli 2006 ok då är det snart dags väntar bara på att snickaren ska bli klar så man kan ställa karet på plats direkt och inte behöva flytta det ett antal gånger och mitt åtta kantiga väntar bara på att få lyftas ner i källaren för vidare byggnation blir ett inwall kar för demonstration av koraller Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.