Oscarhaglund Postat igår vid 15:24 Postat igår vid 15:24 Hej alla. Jag undrar om det är någon som har några bra tips på om det går att få tag på lite större behållare för vattenförvaring (till ro, salt och kalk) utan att behöva pröjsa hutlösa summor. Jag har tittat på https://xn--fnsterputsredskap-zzb.se/collections/vattentankar-105-250-liter?page=1 och https://tanksdirekt.de/en/150-litre-watertank-handles#tab-label-Specifications-title Dessa är ju alla svindyra och frakten kostar också multum. amzon har lite billigare men mer begränsat utbud. Någon som har något tips? Finns ju alltid vattentunnor men deras dimensioner brukar vara opraktiska. Skulle vilja ha något som är fyrkantigt istället för runt Citera
izfisk Postat igår vid 15:43 Postat igår vid 15:43 Kolla på hembryggeriet.se den har rätt sjyssta behållare till bra priser har för mig jag sett stora där också Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Oscarhaglund Postat igår vid 16:12 Författare Postat igår vid 16:12 28 minuter sedan, izfisk skrev: Kolla på hembryggeriet.se den har rätt sjyssta behållare till bra priser har för mig jag sett stora där också Skickat från min iPhone med Tapatalk Hittade inget större än 30L Citera
izfisk Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 19 timmar sedan, Oscarhaglund skrev: Hittade inget större än 30L attans då har jag drömt, fick för mig att dem hade större Citera
Oscarhaglund Postat 8 timmar sedan Författare Postat 8 timmar sedan Det bästa jag hittat till rimliga priser och som passar i skåpet under mitt red sea 300 är nog på amazon. 110 liter för 1200 inklusive frakt vilket får räknas som billigt. Skulle jag köpa en 150l som passar bättre på tanksdirekt så är det typ 3000 plus ytterligare 3000!!! i frakt… 110 känns lite litet men det är ju dubbelt så mycket som jag har just nu för kalk. lite surt, hade skåpet varit några centimeter bredare hade man lätt fått in 200L Citera
PerS Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Var kostar ett enkelt akvarium i rätt mått då? Citera
Oscarhaglund Postat 3 timmar sedan Författare Postat 3 timmar sedan 39 minuter sedan, PerS skrev: Var kostar ett enkelt akvarium i rätt mått då? Ett begagnat kanske skulle vara en ide Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.