Peppz Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Tänkte köpa UV-C till mitt 200literskar.Vad bör jag ha för effekt på röret?Räcker 11 watt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Kör på ett 20watts så har du så det räcker och senare uppgradering utav karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 jag håller med wrang, det skiljer kanske 300 - 400 spänn (deltec) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peppz Postat 6 juni 2006 Författare Dela Postat 6 juni 2006 Okay, man kan inte ha för starkt UV då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 näe, du skulle klara dej med t.ex ett 10w deltec eller likvärdigt, men risken att du vill uppgradera ditt kar relativt snart brukar bli överhängande! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peppz Postat 7 juni 2006 Författare Dela Postat 7 juni 2006 Okay, tack för era svar!Ska handla lite prylar om ett par tre veckor så jag får se vad jag satsar på! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.