_nicke_ Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hallånågon som har några erfarenheter utav L. Wurdemanni, hörde rykten om att dom ska vara ganska bra på att äta glas anemoner.Så om ni har några tips hur man blir av med dom jävlarna, ska jag kanske testa och köpa en grupp Wurdemanni?Tack.. MvH Niklas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Bästa jag haft är en Chaetodon kleinii Har verkligen rensat rent från mina glasroser. Rör inte koraller å annat vad jag kan se trotts att det är en fjärilsfisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 jag hade en wurdemanni, rörde inte glasrosorna. har hört att det kan variera väldigt.. en del rensar glasrosor, andra inte.. en del käkar på koraller, andra inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Christian, har du din fjäril kvar i karet nu? Hur stor var/är den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Det finns wurdemani som äter glas rosor sen finns det en räka som är väldigt lik men som inte äter glas rosor så om du får tag på riktiga så tror jag att det är ett säkert kort mot fjäriksfiskar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 jag fick tag i en "riktig". men inte åt den glasrosor... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_nicke_ Postat 7 juni 2006 Författare Dela Postat 7 juni 2006 Hmm... de var ju lätt sugit om dom är små terrorister, för hade tänke på kanske 3-4 men är ju inte sugen om dom ska bilda nån liten alkaida rörelse i burken.Var o kikade på C. kleinii lite här före men tänkte försöka hitta nått alternativ om de skulle finnas, för kan väl lätt säga att den faller mig int riktigt i smaken.C. Rostratus är ju kanske mer i min smak men då är den ju kinkig där efter, noppar dom mycke på koraller?MvH Niklas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.