Gå till innehåll

Starta akvariumforening i östergötland


norsken

Rekommenderade inlägg

Hej

Jag vet innte om det kansje redan finns men jag tänkte att det skulle gå att starta en forening här i Östergötland/Sörmland. Det skulle vara kul att träffa lite folk me samma inträsse som bor i närheten.

Fasst jag är innte rätt persjon att starta detta så jag måsste ha hjälp så om någon kjenner som jag hör av er via mail eller ring 011-89429

mvh Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I Linköpings akvarieförening är vi några som håller på med saltvatten!

Samma sak med Motala Akvarieförening, där är det också några saltakvarister.

Nu är det ju sommaruppehåll men till hösten drar det ju igång igen. Dit är du alltid välkommen att komma.

Vi har ju provat några gånger att dra ihop bara saltakvarister här i Östergötland men inte fått till det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill veldigt gjärna vara med i en utav era föreningar, men jag bor utanför Rejmyre så det är ju en bit att åka både till Linköping och Westbo nu vet innte jag vart Westbo ligger och Linköping brukar jag åka rett offta till Korallfisken för att handla, prata och ta en fika men man saknar flera att kunna dela och prata ärfarenheter med. Ingen i min omgångs krets äe intriserad av att starta salt kar. Dom fattar innte att jag har lagt Racingen på hyllan och köpt fisk istellet, man blir ju idiotförklarat men ni kansje fattar det hela. Jag menar så man slipper bli idiotförklarat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nä jag menade inte direkt som medlem:skrattar:,men har man vägarna förbi så. det här med ett gäng som träffas har gett mig mycket,ibland behöver man någon att bolla ideer o erfarenheter med,eller bara ringa o tjöta salt ,ingen annan förstår hur jobbigt vi har det ibland;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hakar gärna på och träffas. Har ju varit på G och kört förbi Bränntorps närht men inte haft ditt nummer med när jag åkt hemifrån. Nu när vi ändå har tagit ut ramarna på hur långt man kan åka får du väll komma förbi hos mig så säger jag till Ghost också så träffas vi. Vi är ju inte många i Enköping men alla som är aktiva här hakar säkert på. Fallar bort max än då jag inte sagt något till Ghost än men han är alrig omöjlig!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...