Gå till innehåll

Ha en trevlig sommar !!


atropos

Rekommenderade inlägg

Nu bär det av till värmland och en massa fiske står på listan !

ska till klarälven och flugfiska i två veckor . någon som har varit där och fiskat som har några bra tips ??

åker nu på söndag , så skönt de ska bli att komma bort ifrån malmö ett tag !

Ni får ha en trevlig sommar och hoppas solen skiner på er !

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu bär det av till värmland och en massa fiske står på listan !

ska till klarälven och flugfiska i två veckor . någon som har varit där och fiskat som har några bra tips ??

åker nu på söndag , så skönt de ska bli att komma bort ifrån malmö ett tag !

Ni får ha en trevlig sommar och hoppas solen skiner på er !

Värmlänningar - kom in med bra tips om detta - jag bor inte så långt från Klarälven nämligen. Jag har hört talas om bra harrfiske på vissa sträckor - men vart?

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena Lasse!! vart i värmlad.. Karlstad trakten eller?? Kanon bra fiskevatten mellan Forshaga och hagfors. Ganska långgrundt på en del ställen. Jag tror det är bättre flugfiske längre upp längs älven. Ha en trevlig semester...passa sig för MYGGEN.

( jag som köpte Picasso tryckaren och lämnade tillbaka..)

Mvh Peder

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

uppåt sysslebäck i nordvärmland har dom bra harr och lax fiske, annars har du gös fiske säsong i byälven.

Vi ska upp till sysslebäck , min granne kommer där ifrån så hon har informerat mig att naturen är fin där

vet du hur man gör med fiskekortet där ?? ringde idag till sysslebäcks turistinformation

och hon babblade något att älven är uppdelad i flera delar och kräver olika fiskekort för varje del

vet du hur långt delarna sträcker sig ? för det känns ju ganska onödigt att skaffa en jäkla massa kort för att få fiska lite !!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi ska upp till sysslebäck , min granne kommer där ifrån så hon har informerat mig att naturen är fin där

vet du hur man gör med fiskekortet där ?? ringde idag till sysslebäcks turistinformation

och hon babblade något att älven är uppdelad i flera delar och kräver olika fiskekort för varje del

vet du hur långt delarna sträcker sig ? för det känns ju ganska onödigt att skaffa en jäkla massa kort för att få fiska lite !!

kommer inte ihåg faktiskt, det var så längesen jag var där nu så dom har säkert hunnit ändrat det ett par gånger ang fiske områdena.

men det finns ju butiker längs vägen upp så det är nog bara till att fråga orts befolkningen, branäs har kanske ett eget fiske kort t ex??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...