alofstrand Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 har precis fått hem mina nya lysrör och dom jag fick istället för arctinic var blue 11eller2? nu e frågan är det samma rör som arctnic eller? annars måste jag ju byta dem illa kvick nämnligen...mvh Andreas Citera
alofstrand Postat 7 augusti 2006 Författare Postat 7 augusti 2006 två heter rören ingen som vet?????? Citera
stigigemla Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Blue 2 heter nog rören. Jag fick dem för ett litet tag sedan i stället för Aquablue + men det är ju ingen större likhet. Tyvärr så får jag inga svar på telefon längre men allt lär bero på att de har / hade en semestervikarie på Simontorp som bestämt sig för att Blue+ är samma som actinic och Aquablue+. Jag tyckte i alla fall att röret är rätt likt actinic men inte alls Aquablue+ som jag hade beställt.Men antagligen löser sig allt när Benny kommer tillbaka från sin semester och någon bekvämar sig att sätta rören i en armatur och se skillnaden. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.