h0llowman Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 hej måste fråga om den här korallen också vart ska man placera den på bottten eller i mitten eller vart????något annat att tänka på närt det gäller denna???mvh peter Citera
h0llowman Postat 8 augusti 2006 Författare Postat 8 augusti 2006 okej men den är ju lite svampformad nertill hur gör jag då ??? lägger jag ner den lite bara eller ??? //// peter Citera
acuario Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Den lever på sandbottnar och skelettet är ju platt i botten, bara att lägga ner den sen kommer den att pumpa upp sig och bre ut sig. Citera
h0llowman Postat 8 augusti 2006 Författare Postat 8 augusti 2006 hmm min sitter på en sten som är lite formad som en svamp jaja den får sitta en bit upp ändå!!! hur stor blir dom ????? Citera
stigigemla Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Som larv fäster de på sten och lever den första tiden på sten.När den blir stor släpper den och hamnar då på sandbotten.Min är drygt 10 cm men de blir större. Citera
h0llowman Postat 8 augusti 2006 Författare Postat 8 augusti 2006 okej vad kan min vara då 6cm kanske okej vi får se vad den hammnar i akvariet !!!(stigigemla såg u att jag skickade ett svar till dig angående Banggaiyngel)//// peter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.