Hultis Postat 8 januari 2008 Författare Dela Postat 8 januari 2008 "in wall" temat fortsätter till nästa bygge har en liten "halv taskig" bild på hur den kommande placeringen av karet blir i den nya kåken, håll tillgodo med bilden. tror ni kan se hur det är tänkt även med mina paint skills Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 8 januari 2008 Författare Dela Postat 8 januari 2008 en liten bättre bild kanske på hur jag tänkt resultatet? allat annat kring bygget vet jag inget om i dags läget på hur det ska bli. detta är väl en "vision" kan man väl säga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dave Postat 8 januari 2008 Dela Postat 8 januari 2008 Hur snyggt som helst! Vill med ha hus o bygga in akvarie... dohDave Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 9 januari 2008 Författare Dela Postat 9 januari 2008 Hur snyggt som helst! Vill med ha hus o bygga in akvarie... dohDaveTack! mitt andra hus är till salu och det är färdigt för inbyggt kar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 januari 2008 Författare Dela Postat 10 januari 2008 fortsättning följer i den andra tråden (del.2) se länk i signaturen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dave Postat 10 januari 2008 Dela Postat 10 januari 2008 eh den länken är ju till den här tråden?? Dave Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 11 januari 2008 Dela Postat 11 januari 2008 Den rätta adressen ärhttps://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=20725Kanske någon moderator kan flytta tråden till Akvarier 151-720 Liter istället så den ej försvinner i denna tråd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 11 januari 2008 Författare Dela Postat 11 januari 2008 eh den länken är ju till den här tråden?? Davesorry, är lite kring kring i skallen heheDen rätta adressen ärhttps://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=20725Kanske någon moderator kan flytta tråden till Akvarier 151-720 Liter istället så den ej försvinner i denna tråddet vore snällt sen satt jag i andra tankar när jag fixa länken tror ja Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.