<<JOHAN>> Postat 14 augusti 2006 Dela Postat 14 augusti 2006 Någon som har koll / vet om det är någon säljare som har någon fin/bra levande sten hemma för tillfället? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltmarcus Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 hejsan!akvariehobby i uppsala har jättebra levande sten. adress: regngatan 25. tel: 018-26 12 00M.V.H Marcus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Väldigt mycket glasrosor på deras stenar tycker jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Emanuel Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 På stenen vi har till salu?Du är välkommen att titta in och räkna glasrosorna imorgon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Då ber jag om ursäkt om situationen är annorlunda. Var några veckor sedan jag var inne och då såg jag en hel del aiptasia. Ber som sagt om ursäkt om det är annorlunda nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Emanuel Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Ingen fara. Den lilla mängd sten vi har hemma för tillfället till försäljning befinner sig på lagret av utrymmesskäl och har du inte varit inne där har du inte sett den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Hej Emanuell!Kanske inte den bästa introduktionen av er här på SG. Inte så bra när det kommer sakfel. Nu känner jag Gustav och han tillhör inte de som brukar klanka ner på butiker och säljställen. Fast jag tror att ni ska ta och byta stenen i era visningskar för fisk så slipper ni nog dessa påståenden. Jag vet att ni är bra på sött så jag hoppas på er utvidgning.Jag hoppas att ni blir annonsörer så att ni får chansen att göra reklam här nu när ni ska utvidga er saltdel. Lycka till med er utökning av saltvattensdelen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Jag uttryckte mig som sagt lite klumpigt och antog (helt felaktigt) att "visningsburken" var den det plockades sten ur.Ber också ursäkt om jag varit lite väl hård i orden i tidigare trådar, men det finns som sagt en del att förbättra. Jag har nu dock gott hopp om att det kommer att bli bättre och bättre och i slutändan kanske vi har något riktigt bra här i Uppsala vilket vore super. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
leis Postat 16 augusti 2006 Dela Postat 16 augusti 2006 Någon som har koll / vet om det är någon säljare som har någon fin/bra levande sten hemma för tillfället?HelloFick nyhetsbrev igår/tisdag/ från JR.Dom har tydligen fått hem någon sändning.Kan också innehålla sten.Ring och kolla. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.