ramq Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Oki kanon, ja jag får min AquaCareskummare om ca 2 veckor =)Vi kör ju en 2000V och hittills är jag väldigt nöjd med den.Tror du gjort ett bra val av skummare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 30 augusti 2006 Författare Dela Postat 30 augusti 2006 Ja jag hoppas på det.. den är ju dydare och klarar mindre kapacitet än Shortyn men jag har hört så gott om AC så jag hoppas ändå den är bättre trots mindre kapacitiet! =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drydiver Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Ett litet inlägg att tänka på kanskeDen avdunstning som sker kommer att ske i det fack som har returpumpen. Det sker en del avdunstning som säkert alla kan intyga.Annars så liknar din sump den jag själv har. Ett moddat 105 liter Jag delade in dessa 80cm i ett som var ca 25-30 cm där vattnet från överrinning kom. Där satt även skummare. En bubbelfälla, sedan större kammare med LS och lite grönt för att fixa fosfatet och slutligen en returpump//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.