houssami Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Hej, jag limmade glas skivorna till min sump och testade idag, jag såg att det läkte lite vatten från refugium botten till retur delen i sumpen. Spelar det roll? Citera
Linnex Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 nja.. att det läcker spelar i o f ingen större roll men risk är väl att det läcker pga av att silikonet inte fäst tillräckligt bra. Och beror det på det så finns ju risken att det släpper med tiden och det är ju inte så bra... Tvättade du glasen ordentligt innan limningen? Citera
houssami Postat 12 september 2006 Författare Postat 12 september 2006 Riktigt snabbt, tack Wrang Citera
houssami Postat 12 september 2006 Författare Postat 12 september 2006 hmmm, jag kan ju torka ock silkona lite där det läcker om det skulle hjälpa, jag vill helst inte silikona om hela refugium delen. Blir det bra tror ni? Citera
wrang Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Ja visst kan du tömma allt igen tvätta rent och stryka på med mer sillicon. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.