Postat 2 oktober 200618 år Hejsan! är det någon som vet om det går att få tag i en marea stream pump i Göteborg?? Eller någon svensk online affär??Hälsn. Peder
Postat 2 oktober 200618 år tror det är svårt att få tag på i sverige,men tunzes nano-streamer,är ju på gång snart
Postat 2 oktober 200618 år http://kirurgfisken.levesystem.se/catalog.aspx?cid=42&c=Marea%20Stream&hcid=7Säkrast är att ringa in beställningen har jag märkt..
Postat 2 oktober 200618 år Författare Tack deras hemsida har jag missat..konstigt men men blir till att beställa en. Bättre pris än Tunze, hoppas kvaliten är bra
Postat 2 oktober 200618 år Författare Hehe fan det tog bara 30 minuter så förvandlades denna pump m.m till rena skiten detta kan bara betyda att Tunze vinner med klara längder :=)
Postat 2 oktober 200618 år Jag är fortfarande fullt nöjd med min iaf. Många gånger mindre än min Tunze, och tillräckligt flöde för pengarna.Tillägg: Hur lyckades du förresten få tag i en pump på mindre än en timme?
Postat 2 oktober 200618 år Författare jag fick ingen pump..Ville bara få reda på ifall det var en bra eller dålig pump..det fick jag:) Detta tog bara en halv timme via mail och lite andra saker :)Hoppas att man gjorde rätt..det kommer jag aldrig att få veta.. men jag kommer att köpa en Tunze 7000 l/ h med styrning.. kostar lite mera, men den håller kanske mycket längre.
Postat 2 oktober 200618 år Rena skiten är kanske att överdriva. Inte samma tryck som i tunze men jag är faktiskt ganska nöjd med mina. Hoppas att de håller ett tag.De har tuffat på ett tag i karet nu.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.