mojjan Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Hejsan! är det någon som vet om det går att få tag i en marea stream pump i Göteborg?? Eller någon svensk online affär??Hälsn. Peder Citera
crille Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 tror det är svårt att få tag på i sverige,men tunzes nano-streamer,är ju på gång snart Citera
chrilleus Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 http://kirurgfisken.levesystem.se/catalog.aspx?cid=42&c=Marea%20Stream&hcid=7Säkrast är att ringa in beställningen har jag märkt.. Citera
mojjan Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Tack deras hemsida har jag missat..konstigt men men blir till att beställa en. Bättre pris än Tunze, hoppas kvaliten är bra Citera
chrilleus Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Här nånstans hittar du deras nummer också http://www.kirurgfisken.se/ Citera
mojjan Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Hehe fan det tog bara 30 minuter så förvandlades denna pump m.m till rena skiten detta kan bara betyda att Tunze vinner med klara längder :=) Citera
Laggeman Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Jag är fortfarande fullt nöjd med min iaf. Många gånger mindre än min Tunze, och tillräckligt flöde för pengarna.Tillägg: Hur lyckades du förresten få tag i en pump på mindre än en timme? Citera
mojjan Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 jag fick ingen pump..Ville bara få reda på ifall det var en bra eller dålig pump..det fick jag:) Detta tog bara en halv timme via mail och lite andra saker :)Hoppas att man gjorde rätt..det kommer jag aldrig att få veta.. men jag kommer att köpa en Tunze 7000 l/ h med styrning.. kostar lite mera, men den håller kanske mycket längre. Citera
keyser Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Rena skiten är kanske att överdriva. Inte samma tryck som i tunze men jag är faktiskt ganska nöjd med mina. Hoppas att de håller ett tag.De har tuffat på ett tag i karet nu. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.