MichaelE Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 ska nog göra en tripp dit på lördag och undrar om dom har några kul LPS/sps och fiskar inne?Kent brukar alltid va så stressad när man ringer så tänkte att det va bättre att fråga här. Citera
Laggeman Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 De fick in en sändning i fredags med en del fisk och koraller. Ta en tur dit, om inte det blir något köp kan man alltid lyssna på alla förstå-sig-påare. Citera
MichaelE Postat 5 oktober 2006 Författare Postat 5 oktober 2006 jo det brukar va rätt underhållande, roligt att se dom stå där och tro att dom vet bättre än alla andra:skrattar: Citera
aengus Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 sånt är alltid kul. har man en annan åsikt än dem så idiotförklarar dem en. Citera
drakfisk Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 mycke lite har dom vet ej vad dom fick för nåt men kan ej vara mycke för jag tycker det är samma som för två veckorsen Citera
watter Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Var där igår och dom hade inte så jättemycket fisk inne för tillfället, men en del koraller.mvh Emil Citera
nemo Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 jo det brukar va rätt underhållande, roligt att se dom stå där och tro att dom vet bättre än alla andra:skrattar:låter som du beskrivet ett visst forum Citera
MichaelE Postat 7 oktober 2006 Författare Postat 7 oktober 2006 låter som du beskrivet ett visst forum hahaha, kan kanske stämma.Ska dra dit om nån timme så får se vad det blir. Citera
MichaelE Postat 7 oktober 2006 Författare Postat 7 oktober 2006 Det va sant att dom inte hade mycket kul hemma, men det blev en fet och fin mandarinhane och en massa käk.ang förstå-sig-påare så va det en rätt rolig där, han sa att koraller va växter och sen va det nån i hans familj som pekade på vad jag tror va en P.leucotaenia och frågade vad det va, hans svar "det är en muräna, dom kan man inte ha med något annat"Ibland undrar man vart folk får allt ifrån. Citera
Vitamin Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Tja, jag var där & handlade för ett par dagar sedan, deras utbud är begränsat, men personalen är INTE så dålig som det framhävs i denna tråd... Citera
MichaelE Postat 7 oktober 2006 Författare Postat 7 oktober 2006 Tja, jag var där & handlade för ett par dagar sedan, deras utbud är begränsat, men personalen är INTE så dålig som det framhävs i denna tråd...om du syftar på vad jag kallade "förstå-sig-påare" så menade jag andra kunder som tror att dom vet bäst fast dom egentligen inte har nån aning vad dom snackar om.Personligen tycker jag att Kent är rätt kunnig, så det va inget ont om personalen. Citera
Vitamin Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Oki... Jag tänkte dra ihop lite folk om ett par veckor till en träff, hade varit en kul grej... Citera
Laggeman Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Vänta gärna med den träffen tills november, så har jag och tjejen kommit tillbaks från vår semester och hänger på! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.