nelson Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Hejsan!Jag ska fylla mitt refugium med sand snart och det slog mig att svavelkulor kanske kunde vara himla bra för nedbrytningen.Tänkte att ha 7cm svavelkulor och 7cm sand.Vad tror ni om detta?Hls Nelson Citera
stigigemla Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Fungerar inte. Svavlet behöver en anaerob mijö för att fungera.Har du något ställe där du får tag i billiga svavelkulor? Citera
nelson Postat 24 oktober 2006 Författare Postat 24 oktober 2006 Hejsan!Tyvärr så har jag inte någon billig källa. Om jag fattat det rätt så ska man ha argonit i refugiet eller? Storlek på stenen?Hls Nelson Citera
crille Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 om du ska ha deep sand bed,så ska det vara så fin sand som möjligt,jag har live sand(aragonit)sugarfine! Citera
nelson Postat 24 oktober 2006 Författare Postat 24 oktober 2006 Hejsan!Går det att köpa i vanliga akvarieaffärer?Finns det på billigare ställen?Hls Nelson Citera
crille Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 vet inte hur det är nu,jag fick beställa från tyskland Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.