cutekid Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Halloj på er!Tack för ett klockrent forum. Jag är ganska ny i gamet men har blivit mer och mer intresserad av salt. Jag har precis fott extrajobb på zoogigantens sötvattensavdelning som är min största hobby. Men när man är ute i affären sneglar man ju mer och mer på saltvatten. Till saken:Jag funderar av utrymmesjäl på att köpa ett litet nanokar och jag undrar om vart man kan få tag i det billgast? Några tips och ideer på vilka märken som är bäst?Mvh Citera
Drullputt Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Du får modifiera ett molly eller guppyhotell. Citera
JMAONE Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Den här kanske kan vara något... "komplett saltkub"..http://www.uda.co.uk/Red-sea-max.htm Citera
Lasse Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Kolla de olika trådarna på avdelningen Nano.Bara Red Sea:s kar kommer in till Sverige så kommer en tråd om det - jag lovar. senaste budet är någon gång i början på november.MVH Lasse Citera
cutekid Postat 28 oktober 2006 Författare Postat 28 oktober 2006 Tackar!Såg att AN hade ett trevligt nanokar. Ska kolla upp lite priser på dem.Mvh Citera
Lasse Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Snygg sida om ett av mina favoritsläkten. Hade en del av dem under 70- och 80 talet. Absoluta favoriter.MVH Lasse Citera
Drullputt Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Snåla bara inte med ljuset om du har tänkt modifiera ett hotell. Själv har jag en 70w mh över mitt 45L nano, får väl anses som minimum vad gällande belysning tycker jag iaf. "Sjukhusbelysning" kan sötvattensnissarna hålla för sig själva Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.