iceman01 Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 tjenis!jag behöver lite hjälp angående ljuset till mitt karjag kör t5 2x38w, ett blått+ett vitt lysrör,nu till min fråga:kan man ha 2st vita lysrör istället,min sambo tycker nämligen att det ser ut som ett solarie som det ser ut nu tacksam föra all hjälp-mange- Citera
Scooby_doo Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Hej Mange, det funkar med enbart vita ljusrör med. Själv gillar jag ha med lite blått, för å fram vissa färger hos koraller men funkar utan som sagt. ~Henrik Citera
iceman01 Postat 2 november 2006 Författare Postat 2 november 2006 tjena henke!jag tycker oxå att det är snyggare med lite blåttmen vad gör man inte för husfriden=)har satt in levande sten så det börjar likna nåtkaffet är på när du har vägarna förbi-mange- Citera
Scooby_doo Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 ja man får kompromissa lite,, min smbo gillar dock det blå skenet, och utifrån lägenheten ser det ut som man har solarium eller hash odling... heheja får komma förbi när jag är uppåt det hållet, förr var jag ofta i Ängelholm vi denna tiden med höst stormar - bra vindsurfing vid västlig vind... ~Henrik Citera
Sillen Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Jag tycker du ska söka upp en bra saltvattensaffär där de kan visa lite olika T5 rör. Det rör du nu har som är blått kan du säkert byta ut mot ett rör som är mer blått än det du har nu. Dock behöver det ju inte vara helt vitt.Vad använder du för rör nu? Citera
acuario Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Jag har 6st vita rör 39w rör (Nya) som du kan få köpa för en billig peng. 14000k fast utan blått ljus tycker jag att de är på tok för gula men din sambo kanske tycker de är bra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.