sedde Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Någon som vet var och om man kan få tag på BLV 250w 14000kelvin med E40 fattning?Mvh sedde Citera
fiend Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Tror att JR akvarium säljer dem.Annars har du t.ex fastlight.co.uk som säljer dem =) Citera
Drullputt Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Kan verkligen rekommendera fastlight.Beställde en lampa från dom i söndags och den kom idag.Kostade hälften så mycket som i Sverige, och då var det med frakt åxå.Blixtsnabb cs. via mail har dom åxå Citera
fiend Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Drullputt: Det låter bra inför min framtida investering! Ska köpa reflektorer, samt lampor av dem här nu snart då jag ska bygga ihop mina MH! Citera
Draedon Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 kostar väl ~400 spänn + frakt hos fastlight, kostar 700,- hos JR.Jag valde JR, marginell prisskillnad.. så är det ju alltid kul att snacka lite skit med grabbarna på jr och göra lite impulsköp Citera
Drullputt Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Lampan jag skulle ha kostar 800:- + frakt i Sverige.Köpte från fastlight för 490:- inkl.frakt. Citera
watter Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Köper man mer än en tjänar man mycket på att köpa det hos fastlight.mvh Emil Citera
Draedon Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 ska man ha flera lampor kan jag förstå det.. jag skulle ha EN lampa + att jag ändå skulle till stockholm. då sket jag i att lampan var 300,- billigare på fastlight, åker hellre förbi JR. Citera
watter Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 kostar väl ~400 spänn + frakt hos fastlight, kostar 700,- hos JR.Jag valde JR, marginell prisskillnad.. så är det ju alltid kul att snacka lite skit med grabbarna på jr och göra lite impulsköp Men köper man då två, så tjänar man 600 kr på att köpa det från fastlight:smiley20:edit:vi posta samtidigt magnus mvh Emil Citera
fiend Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Skulle jag inte ha 70 mil till JR skulle jag nog handla mer där, men frakten från England går nästan lika fort och kostar i princip lika "lite" .. plus att jag får en korall för varje lampa jag köper så är mitt val rätt enkelt, även om JR är väldigt bra att ha och göra med och jag handlade en hel del då jag var där senast Köper jag dessutom reflektorer så åker jag ändå på frakten från england. Så mitt personliga val är enkelt i det fallet då jag köper mina lampor =) Citera
ramq Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Jag ska göra en beställning nu från JR till "storburken" hade jag tänkt så jag tänker passa på att köpa mig en lampa där också, även fast det är lite dyrare än t.ex. Fastlight. Känns som jag vill supporta dom även fast jag har 55 mil dit... Citera
sedde Postat 11 november 2006 Författare Postat 11 november 2006 Tack för svaren ska nog kolla fastlight och ta hem ett antal så man har hemma.Mvh sedde Citera
crille Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 jag köpte två dubbelfattade blw 14000k hos marinakvariet,wow vilket ljus det är i dem.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.