Gå till innehåll

BLV 250w


sedde

Rekommenderade inlägg

kostar väl ~400 spänn + frakt hos fastlight, kostar 700,- hos JR.

Jag valde JR, marginell prisskillnad.. så är det ju alltid kul att snacka lite skit med grabbarna på jr och göra lite impulsköp :)

Men köper man då två, så tjänar man 600 kr på att köpa det från fastlight:smiley20:

edit:vi posta samtidigt magnus :P

mvh Emil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle jag inte ha 70 mil till JR skulle jag nog handla mer där, men frakten från England går nästan lika fort och kostar i princip lika "lite" .. plus att jag får en korall för varje lampa jag köper så är mitt val rätt enkelt, även om JR är väldigt bra att ha och göra med och jag handlade en hel del då jag var där senast :)

Köper jag dessutom reflektorer så åker jag ändå på frakten från england. Så mitt personliga val är enkelt i det fallet då jag köper mina lampor =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska göra en beställning nu från JR till "storburken" hade jag tänkt så jag tänker passa på att köpa mig en lampa där också, även fast det är lite dyrare än t.ex. Fastlight. Känns som jag vill supporta dom även fast jag har 55 mil dit...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...