Christer T Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Jag hittade en "Aquarium computer" på Aqua Medics hemsida: http://www.aqua-medic.de/seawater/en/18/aqualinec/Jag hittade också en prisuppgift. Någon som törs sig på en gissning utan att tjuvkika? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 18 papp?Var väll någon ny data som låg på 8 000 kr så denna kan säker kosta mer....mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Hmm... €1689? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 22 november 2006 Författare Dela Postat 22 november 2006 18 papp?Var väll någon ny data som låg på 8 000 kr så denna kan säker kosta mycket mer mvh EmilHmm... €1689?Njaa, ni noterar väl hur snyggt förpackad den är i sin fina portfölj? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 ny gissning, 25 000 kr?mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 10 till för den snygga förpackningen och ytterliggare 5 för märket. då är vi uppe i 33 laxar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Jag var tvungen att tjuvkika efter att jag postade mitt svar så jag får inte vara med o leka längre Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 27000+ moms Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 27000+ momsHost... svensk mervärdes eller? Host host harkel... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Host... svensk mervärdes eller? Host host harkel...det var verkligen en sjövild gissning.. men momsen brukar ju inte vara med i akvarie sammanhang iof Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 23 november 2006 Författare Dela Postat 23 november 2006 Ja nu börjar ni komma nära. 2800 € får man den för. Kanske något för tomten att komma med........eller också inte. För dom pengarna känns den fullständigt onödig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Ja, det var minst sagt en rejäl peng... Men om man tex gillar bilar så får man väl inte ens ett par schysta rims för 28 lax... så allt är ju relativt... Dvs. om någon vill köra riktigt High tech och Pimpa tanken så kör hårt Ha Ha!!Nästa steg blir ju att kroma skummarkoppen och få den att rotera.. Right? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Jag köper den om den klarar att mata fiskarna, byta vatten, Göra rent framrutan, göra beställningar på saker som behövs ibland och hämta ut paketen, hälla upp en grogg då och då, göra rent skummarkoppen mm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Det där med groggen är nog den viktigaste egenskapen jag efterlyser... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.