joney Postat 16 april 2007 Författare Postat 16 april 2007 jag söker fortfarande montiporor i alla dess former.. så har du nåt du vill bli av med eller byta hör av dig här eller via PM
Jaken Postat 16 april 2007 Postat 16 april 2007 Joney vi har redan sett hur du ser ut när du fraggar... När ska du göra en film utan dräkt?https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=14151
joney Postat 22 april 2007 Författare Postat 22 april 2007 lite nya halvkassa bilder som visar växtutvecklingen
joney Postat 28 april 2007 Författare Postat 28 april 2007 tackar.. nu har det börja växa lite oxå,, så snart ska det väl bli bättre
joney Postat 4 maj 2007 Författare Postat 4 maj 2007 så då var tiden med detta kar förbi.. eftersom jag har fått tillåtelse av frugan att skaffa ett större.. mitt drömkar.. karet blir ett 720 standard med måtten 200*60*60 och denna gång ska jag ha en wavebox och ingen sand.inriktingen på det nya karet kommer vara i korallväg = montiporor och ricordea.och fiskar kommer vara kejsare och gyltor.. vi ses i min nya tråd så småningom... ps. glöm inte att kolla min säljes annons för att fynda
BroderIsak Postat 5 maj 2007 Postat 5 maj 2007 så då var tiden med detta kar förbi.. eftersom jag har fått tillåtelse av frugan att skaffa ett större.. mitt drömkar.. karet blir ett 720 standard med måtten 200*60*60 och denna gång ska jag ha en wavebox och ingen sand.inriktingen på det nya karet kommer vara i korallväg = montiporor och ricordea.och fiskar kommer vara kejsare och gyltor.. vi ses i min nya tråd så småningom... ps. glöm inte att kolla min säljes annons för att fynda Ja du! Du har en snäll fru du.....
Rekommenderade inlägg