Vargklo Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Jag flyttar tråden till nybörjarforumet istället, denna tråd passar dåligt under "Affärer". Jag utökar också titeln så att vi andra förstår vad tråden handlar om.Fortsätt annars som vanligt! Citera
kungen Postat 1 december 2006 Författare Postat 1 december 2006 Hej på allaaa imorgon ska jag börja och köpa lite grejer till min akvarium och ändra det hela sötvatten till salt vatten. frågan är att vilken marke på SKUMMARE och vilken marke på PUMP rekomenderar ni ??Finns det något speciellt märke som är bra för skummare och pump ??? Citera
Rasmus Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Jag har en del deltec grejjer, dom tycker jag funkar bra.. men som sagt, lyssna på olika personer med olika erfarenheter som har testat grejjerna. så får du försöka bilda en egen uppfattning Citera
kungen Postat 1 december 2006 Författare Postat 1 december 2006 Thank you mr. crazyrappeså får jag vänta och höra på vad dom andra säger.tack i allafallmärket heter deltec ?? Citera
Rasmus Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 jepp, märket heter deltec. jag har dock inte det på skummare och pumpar, men har deltec på min uv-c och fosfatfilter.. hur stabilt som helst, och jag har faktiskt bara hört bra saker om deltec, men som sagt... skaffa en egen uppfattning så kommer det bli kanon! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.