chrilleus Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Algerna beror på uteblivet socker, och ökad belastning Citera
nelson Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Hejsan!Häftigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hls Nelson Citera
Laggeman Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Var överaskningen det som börjar runt 1:30? Nice film! Citera
kjell Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Super bra! Mer av den varan.Trodde först att du tappat kameran i baljan,bra låt oxå Mvh Kjell Citera
jimmy Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Jag måste ha missat överaskningen ?????????? Citera
chrilleus Postat 26 november 2006 Författare Postat 26 november 2006 Var överaskningen det som börjar runt 1:30? Nice film!Exaktamente Citera
acuario Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Hehe. Du har valt låten Barracuda med Heart också. Very nice. Har du Segelfensmollys i karet?? Citera
diskustok Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 hmm lite konstigt ni andra lyckas se hela filmen jag lyckas bara se 9 sek fattar inget Citera
chrilleus Postat 27 november 2006 Författare Postat 27 november 2006 Hehe. Du har valt låten Barracuda med Heart också. Very nice. Har du Segelfensmollys i karet??Hehe, det var den första låten med saltvattensfiskanknytning som jag kom att tänka på I part två blir det -Fast As A Shark- Du såg rätt! Dom ser till att finns färska fiskbarn till draken hmm lite konstigt ni andra lyckas se hela filmen jag lyckas bara se 9 sek fattar ingetTesta att pausa filmen, och låta den ladda färdigt.undervattenshus ftw! You bet Citera
diskustok Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 konstigt för den blir direkt klar laddat men när det kommer rutan som säger watch again då ser jag att man ska kunna se mer på filmen men ikke Citera
Rasmus Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 riktigt nice!! gillar verkligen se clownerna i samband med anemon osv. var det en skivanemon som den stora gröna historian va? med en clown i? Citera
Laggeman Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 riktigt nice!! gillar verkligen se clownerna i samband med anemon osv. var det en skivanemon som den stora gröna historian va? med en clown i?Anemon, ja. Skivanemon, nej. En Haddoni, äter småfisk om den får chans.Coolt faktiskt, får ta o filma mitt kar också när det blir klart. Tummen upp! Citera
JMAONE Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Anemon, ja. Skivanemon, nej. En Haddoni, äter småfisk om den får chans.Coolt faktiskt, får ta o filma mitt kar också när det blir klart. Tummen upp! Haddoni... äter småfisk.. de kan tydligen äta lite större fiskar också tyvärr.. Själv har jag bara blivit av med damseller men men... Citera
Laggeman Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Haddoni... äter småfisk.. de kan tydligen äta lite större fiskar också tyvärr.. Själv har jag bara blivit av med damseller men men...Jo, det beror så klart på storleken (på anemon och fisk). Som vanligt. Citera
chrilleus Postat 27 november 2006 Författare Postat 27 november 2006 Tack tack Jorå, Haddonin har smaskat i sig en och annan firre, den största hittils är en 7-8cm Valencienna Citera
chrilleus Postat 27 november 2006 Författare Postat 27 november 2006 Ett par on/off-topic rullar Citera
Rasmus Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Anemon, ja. Skivanemon, nej. En Haddoni, äter småfisk om den får chans.Coolt faktiskt, får ta o filma mitt kar också när det blir klart. Tummen upp! men att clownen vågade simma och sprattla i den? iof kanske den inte äter så stora firrar... har clowner den som bostad också? Citera
chrilleus Postat 7 maj 2007 Författare Postat 7 maj 2007 Häftigt med undervattensfilm ! Vi hade tänkt göra samma sak redan innan vi´såg din film faktiskt. Glöm inte att lägga upp resultatet Citera
teggner Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 schysst film! har en likadan kamera, funderar också på undervattenshuset Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.