Postat 26 november 200618 år Super bra! Mer av den varan.Trodde först att du tappat kameran i baljan,bra låt oxå Mvh Kjell
Postat 26 november 200618 år Författare Var överaskningen det som börjar runt 1:30? Nice film!Exaktamente
Postat 26 november 200618 år Hehe. Du har valt låten Barracuda med Heart också. Very nice. Har du Segelfensmollys i karet??
Postat 26 november 200618 år hmm lite konstigt ni andra lyckas se hela filmen jag lyckas bara se 9 sek fattar inget
Postat 27 november 200618 år Författare Hehe. Du har valt låten Barracuda med Heart också. Very nice. Har du Segelfensmollys i karet??Hehe, det var den första låten med saltvattensfiskanknytning som jag kom att tänka på I part två blir det -Fast As A Shark- Du såg rätt! Dom ser till att finns färska fiskbarn till draken hmm lite konstigt ni andra lyckas se hela filmen jag lyckas bara se 9 sek fattar ingetTesta att pausa filmen, och låta den ladda färdigt.undervattenshus ftw! You bet
Postat 27 november 200618 år konstigt för den blir direkt klar laddat men när det kommer rutan som säger watch again då ser jag att man ska kunna se mer på filmen men ikke
Postat 27 november 200618 år riktigt nice!! gillar verkligen se clownerna i samband med anemon osv. var det en skivanemon som den stora gröna historian va? med en clown i?
Postat 27 november 200618 år riktigt nice!! gillar verkligen se clownerna i samband med anemon osv. var det en skivanemon som den stora gröna historian va? med en clown i?Anemon, ja. Skivanemon, nej. En Haddoni, äter småfisk om den får chans.Coolt faktiskt, får ta o filma mitt kar också när det blir klart. Tummen upp!
Postat 27 november 200618 år Anemon, ja. Skivanemon, nej. En Haddoni, äter småfisk om den får chans.Coolt faktiskt, får ta o filma mitt kar också när det blir klart. Tummen upp! Haddoni... äter småfisk.. de kan tydligen äta lite större fiskar också tyvärr.. Själv har jag bara blivit av med damseller men men...
Postat 27 november 200618 år Haddoni... äter småfisk.. de kan tydligen äta lite större fiskar också tyvärr.. Själv har jag bara blivit av med damseller men men...Jo, det beror så klart på storleken (på anemon och fisk). Som vanligt.
Postat 27 november 200618 år Författare Tack tack Jorå, Haddonin har smaskat i sig en och annan firre, den största hittils är en 7-8cm Valencienna
Postat 27 november 200618 år Anemon, ja. Skivanemon, nej. En Haddoni, äter småfisk om den får chans.Coolt faktiskt, får ta o filma mitt kar också när det blir klart. Tummen upp! men att clownen vågade simma och sprattla i den? iof kanske den inte äter så stora firrar... har clowner den som bostad också?
Postat 7 maj 200718 år Författare Häftigt med undervattensfilm ! Vi hade tänkt göra samma sak redan innan vi´såg din film faktiskt. Glöm inte att lägga upp resultatet
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.