Draedon Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Här är den andra bilden. Tycker personligen den första blev bättre.Men men de kommer fler bilder....Har du ritat den från "scratch"? Inte för att jag på något sätt ifrågasätter/tvivlar på dig, men det såg mer ut som ett foto som fått sig en dos ps. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Leon Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Brutalt snyggt, lagomt photoshoppad den sista också Har du någonsin funderat på att bli vetenskaplig illustratör? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salt_viktor Postat 22 augusti 2007 Dela Postat 22 augusti 2007 Jag fattar inte riktigt.. är det med PENNA eller dator bilderna är gjorda?HUr som helst, du har talang! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ChristinaH Postat 22 augusti 2007 Dela Postat 22 augusti 2007 Jag vill också se mer... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 23 augusti 2007 Författare Dela Postat 23 augusti 2007 Sorry att tråden dog, jag har haft så sjuuuuuuuuuukt mycket på jobbet och hemma att göra, inspirationen har liksom dött. Vi får se om jag får tid igen om någon månad för nu är kommande bok klar och redo för tryck (Nationalnyckeln). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.