Postat 8 december 200618 år BBB 24/1 har jag, funkar väl sisådär.. hade telia innan, det va nästan bättre
Postat 8 december 200618 år Författare 1 person än så länge som kör med modem. Det är ju bra utfall, trodde det skulle vara större andel.
Postat 8 december 200618 år 1 person än så länge som kör med modem. Det är ju bra utfall, trodde det skulle vara större andel.1 modem är ett modem för mycket. Bredband für alles!
Postat 8 december 200618 år Det är jag som sitter på modem Jobbar med IT ;(Beställde 24mb från bredbandsbolaget, efter 1,5månader så kläcker de ur sig att de inte kan leverera.Har valt Telia 24mb för någon vecka sedan. Inkopplingsdatum 2007-02-21 Så snabbt att man nästan inte hänger med..
Postat 8 december 200618 år bredbandsbolaget är inte snabba... den 31 juni flyttade jag, den 16 juni hade jag ringt och begärt flytt av mitt bredband. i början på oktober kopplades det in. Heja bredbandsbolaget! j-a stolpskott...... så fort bindningstiden är slut så springer jag med svansen mellan benen tillbaka till telia.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.