Rasmus Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 BBB 24/1 har jag, funkar väl sisådär.. hade telia innan, det va nästan bättre Citera
Jaken Postat 8 december 2006 Författare Postat 8 december 2006 1 person än så länge som kör med modem. Det är ju bra utfall, trodde det skulle vara större andel. Citera
Draedon Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 1 person än så länge som kör med modem. Det är ju bra utfall, trodde det skulle vara större andel.1 modem är ett modem för mycket. Bredband für alles! Citera
petrol Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Det är jag som sitter på modem Jobbar med IT ;(Beställde 24mb från bredbandsbolaget, efter 1,5månader så kläcker de ur sig att de inte kan leverera.Har valt Telia 24mb för någon vecka sedan. Inkopplingsdatum 2007-02-21 Så snabbt att man nästan inte hänger med.. Citera
Draedon Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 bredbandsbolaget är inte snabba... den 31 juni flyttade jag, den 16 juni hade jag ringt och begärt flytt av mitt bredband. i början på oktober kopplades det in. Heja bredbandsbolaget! j-a stolpskott...... så fort bindningstiden är slut så springer jag med svansen mellan benen tillbaka till telia. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.