rickard81 Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Kan man ha dammslang till karet tror ni! Har nämligen köpt en och vill veta omdenna är okej att använda. Så den inte fäller ut nåt dåligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Är den bara gjord utav PVC så skall det vara okey tror jagtex dennahttp://koiimport.dk//group.asp?group=721 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 25 december 2006 Författare Dela Postat 25 december 2006 Är den bara gjord utav PVC så skall det vara okey tror jagtex dennahttp://koiimport.dk//group.asp?group=721Okej dom jag köpte den av visste inte men jag köpte den en endå då den var så billig är inne på tillverkarens hemsida men den står inte vad den innehåller. men jag får väl maila dom och höra, för att vara på den säkra sidan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nemo Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Denna (se bild) har jag använt i lite mer än 1 år utan att märka något negativt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 25 december 2006 Författare Dela Postat 25 december 2006 Denna (se bild) har jag använt i lite mer än 1 år utan att märka något negativt.Så ser min slang ut och märket är hozelock hittar fler som säljer den men ingen info om vad den är gjord av. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 räfflade slangar kläggar igen ganska duktigt, sen antar jag att det bromsar flödet rätt fett också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 25 december 2006 Författare Dela Postat 25 december 2006 räfflade slangar kläggar igen ganska duktigt, sen antar jag att det bromsar flödet rätt fett ocksåDen är inte räfflad på insidan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 är du säker? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 26 december 2006 Författare Dela Postat 26 december 2006 är du säker?Ja slangen som jag har är inte det iaf. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nemo Postat 26 december 2006 Dela Postat 26 december 2006 INTE räfflad på insidan, inte dom som jag har iallafall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.