h0llowman Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 hallå där !!! är det någon som har någon erfarenhet av denna fisk är på väg att köpa in lite fler chromisar och då såg jag denna fisk tyckte den var lite fin men det jag undra är om man kan bland den med chromisar ???? typ om man köper 5 st chromisar och 5 st sunface den är ju ungfisk så det kanske går bra ???mvh peter Citera
Laggeman Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Jag tror inte det ska vara några bekymmer, har Blå djävul och en svart-gul frökenfisk i samma kar som tre Chromisar, och har aldrig märkt något problem dem emellan. Citera
h0llowman Postat 19 januari 2007 Författare Postat 19 januari 2007 okej skulle vara roligt attt testa och ha 2 st olika sorter Citera
Datate Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Vi har både green chromis och talboti i samma kar....å dom bråkar inte. Däremot är inte talboti så snälla mot varandra...vilket jag även läst på någon annan sida. Vi har numera 2 chromis (5 från början) och 3 talboti, varav en håller till bakom stenarna då den är utstött.Vackra små fiskar annars! Citera
h0llowman Postat 20 januari 2007 Författare Postat 20 januari 2007 okej joo har också läst att dom kan vara lite elaka inom gruppen men men ja vi får se hur jag gör !! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.