oveb Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Fick åxå till en kamera... prova gärna och berätta om det fungerar.Avstängd nu !Burken är inge vidare snygg men jag jobbar på det... 300kbit tar den så 3 samtidiga borde kunna titta utan att det hackar Citera
Firren Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Coolt, för mej funkar det utmärkt! Bra bild och den flyter på bra, dvs inga hackningar.Hur fick du det här att funka? Citera
Saxmark Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Buffrar lite ofta för min smak, men jag sitter ju på smalband också.. Klart mycket klarare och bättre färger än den tidigare livekameran som visades här.. Citera
oveb Postat 20 januari 2007 Författare Postat 20 januari 2007 Jag kör med den här :http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/SV/9series/encoder/Den fungerar med nästan vilken skrutt-webcam som helst ! Den har en ganska frän feature som gör att man kan skicka videoströmmen till någon med bättre bandbredd så att fler kan titta samtidigt utan att det hackar. Citera
oveb Postat 20 januari 2007 Författare Postat 20 januari 2007 Jag har kopplat ner kameran nu, någon moderator får gärna radera tåten så den inte skapar irritation. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.