epkbal Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Hej,Jag får inte igång fläkten i min nya SunPower (6x39) armatur. Någon som vet om den är temperatur styrd?/Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chrilleus Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Den är inte tempstyrd, du styr hastigheten själv via voltomkopplaren på trafon. Lyser lampan på trafon? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 får inte häller igån fläkten på en av mina sunpower amaturer.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Varför reklamerar ni inte bara dom där ni köpte dom? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Varför reklamerar ni inte bara dom där ni köpte dom?kan tänka mig att det är webbshops köp och ej via nån svensk butik. Krångligt att reklamara dom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Aha, självklart. tänkte inte i dom banorna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
epkbal Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 Den är inte tempstyrd, du styr hastigheten själv via voltomkopplaren på trafon. Lyser lampan på trafon?Japp, lampan lyser. Har inte mätt på den ännu, fick rampen igår.Får plocka fram skruvmejsel och voltmetern ikväll.Inköpt via webben så det är förmodligen krångligare att reklameraän att byta ut den själv. /Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Varför skulle det vara krångligt?Be företaget du köpt den hos om en retur lapp, stoppa ner den i kartongen du fick den i, skicka tillbaka och vänta på att det löser sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 jag har inte äns hunnit kolla på den av mina amaturer varför fläkten ej går.. ska kolla på det lite snabbt om det är nått simpelt eller nått jag gjort fel. är det ej nått jag kan/fattar så ska jag reklamera den.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
epkbal Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 Slapp plocka fram voltmetern - när jag kom hem från jobbetidag så snurrade fläkten utan problem. I går kväll körde jagrampen 2 timmar utan att fläkten gick igång - finns kanske en termostat trots allt. Skall kolla när den kallstartar om fläktenstartar också.Visst kan man returnera om det inte funkar, men en tripp framoch tillbaka till Tyskland tar nog 2 veckor./Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.